1. درباره ما
    1. آشنایی با شرکت
    2. تاریخچه شرکت
    3. واحدهای تولیدی
    4. ماموریت ، چشم انداز و اهداف
    5. طرح های توسعه
    6. بهداشت ، ایمنی و محیط زیست (HSE)
    7. تعالی سازمانی
    8. دستاوردها و افتخارات
    9. فضای سبز شرکت
    10. اطلاعات شرکت
    11. شرکت های تابعه
    12. تاپ چارت
    13. هیئت مدیره
    14. مدیران شرکت
  2. محصولات
    1. میلگرد ساده
    2. میلگرد آجدار
    3. شمش
    4. اسفنجی
    5. بریکت
    6. گندله
    7. کنترل کیفی و آزمایشگاه
  3. خرید
    1. ارتباط با واحد خرید
    2. سیستم ارتباط با تامین کنندگان
    3. لیست مناقصه های فعال
    4. خرید مواد اولیه ، مصرفی و انرژی
    5. برنامه ریزی و پشتیبانی خرید
    6. امور قراردادها و امور گمرکی
    7. انبار
    8. خرید قطعات یدکی
    9. راهنمای جدید استفاده از سیستم ارتباط با تامین کنندگان
  4. فروش
    1. معرفی واحد بازاریابی و فروش
    2. ارتباط با واحد بازاریابی و فروش
    3. سیستم ارتباط با مشتریان
    4. پورتال مزایده های فعال
    5. کاتالوگ محصولات
    6. شماره حساب های فعال شرکت
    7. اگهی مزایده
    8. گواهی نامه های بازاریابی و فروش
    9. راهنمای ادعا / شکایت مشتریان
  5. سهام
    1. آگهی های سهام
    2. ارتباط با امور سهام
    3. سوالات متداول
    4. ترکیب سهامداران
    5. اطلاعات مالی
    6. مجامع
    7. تصمیمات مجامع عمومی
    8. اطلاعات افزایش سرمایه
    9. دریافت گواهینامه حق تقدم سهام
  6. حراست
    1. ارتباط با واحد حراست
    2. درباره حراست
  7. روابط عمومی
    1. گالری تصاویر
      1. ریخته گری
      2. کارخانه نورد
      3. کارخانه فولادسازی 1و2
      4. کارخانه احیا
      5. کارخانه گندله سازی
      6. کارخانه کنسانتره
      7. پست برق
      8. واحد اکسیژن
      9. واحد آبرسانی
      10. جرثقیل سقفی
      11. شبکه راه آهن
      12. فضای سبز
      13. نمای کلی کارخانه
      14. واحد ریخته گری
      15. واحد پست گاز
      16. تصفیه دود
      17. کارخانه فولادسازی 2
    2. فیلم معرفی شرکت
    3. ماهنامه طنین
    4. مقررات بازدید کنندگان
    5. کتاب فرهنگنامه ایمنی در آزمایشگاه
    6. اهم گزارش های تصویری
      1. بازدید از پروژه کنسانتره سنگ آهن سنگان
      2. نمایشگاه بومی سازی
      3. کسب جایزه مسئولیت های اجتماعی
      4. حضور فولاد خراسان در نمایشگاه ایران متافو
      5. حضور فولاد خراسان در جشن گلریزان
      6. برگزاری آزمون استخدامی
      7. مراسم کلنگ زنی پساب نیشابور با همکاری فولاد خراسان
      8. آزمون استخدامی دانشگاه نیشابور 1400
      9. گشایش دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه
      10. آیین وداع با شهید گمنام
    7. آرم شرکت
  8. اخبار و رویدادها
  9. تماس با ما
    1. شماره تماس دفاتر معاونان و مدیران
    2. اطلاعات تماس
  10. بومی سازی
    1. ارتباط با واحد بومی سازی
    2. معرفی سامانه جامع بومی سازی زنجیره آهن و فولاد ایران
    3. نمایشگاه مجازی
  11. منابع انسانی
    1. سامانه ثبت اطلاعات متقاضیان کار در شرکت های پیمانکاری
    2. آزمون استخدامی
  12. پژوهش و توسعه
    1. فرم ثبت نام حضور در جلسه ارائه چالش فناوری
    2. نیازهای فناورانه ksc co.
    3. فرم ارسال ایده و طرح
    4. چالش ها
    5. پوستر نیازهای فناوری

اخبار و رویدادها

بهره برداری از مرکز جدید تلفن در مخابرات مجتمع فولاد خراسان

مرکز جدید مخابرات شرکت «مجتمع فولاد خراسان» با قابلیت های نوین راه اندازی و  در آستانه بهره برداری قرار گرفت.
مرکز تلفن مخابراتی (IP-PBX) Mitel مجتمع فولاد خراسان با قابلیت بیش از 1000 خط داخلی آنالوگ و 100 خط داخلی IP دیجیتال در سوییچ جدید و برخوردار از سیستم کنفرانس پیشرفته بر پایه فناوری های روز به بهره برداری رسید.
مدیر «اتوماسیون و ابزار دقیق» فولاد خراسان، مزایای سیستم جدید را مجهز شدن به شماره‌گیری تُن و برخورداری از ورودی کانال E1 بیان کرد و گفت: با استفاده از خطوط دیجیتال مخابراتی، شاهد بهبود کیفیت و سهولت انتقال تماس خواهیم بود.
یزدانی افزود: در سامانه جدید، از ترکیب سرشماره¬ی «4152» با یک شماره داخلی، یک شماره مستقیم یکتا برای هر مخاطب تماس های ورودی ایجادخواهد  شد و امکان شماره‌گیری سریع و وصل شدن مستقیم به مخاطب مورد نظر در داخل شرکت، بدون واسطه اپراتور از مزایای این سامانه است.
به گفته یزدانی، با پیش‌بینی‌ها و کارشناسی‌های انجام‌گرفته میدان مانور و ارتقای کارکرد سیستم مخابراتی با توجه به توسعه آتی فعالیت‌ها و نیازهای آینده مجتمع فراهم ‌شده است.
سرپرست مخابرات، ارتباط نامطلوب، نویز پذیر بودن صدا ، محدودیت خطوط داخلی و اشکالات متعدد در شبکه را از ایرادات سیستم پیشین برشمرد و افزود: سامانه جدید نسبت به مرکز سانترال قدیمی، با مزایا و امکاناتی همچون پایداری و انعطاف بیش‌تر و دیجیتالی بودن خطوط، انتقال خطوط از طریق شبکه، افزایش تعداد خطوط داخلی، نمایشگر شماره داخلی و نیز کاربری بسیار آسان‌تر، خدمات بیشتر و کیفیت بالاتری را در اختیار کاربران قرار دهند.
پرچمی از مزایای این سیستم جدید،انتقال مکالمات از مرکز اصلی به مراکز 7 گانه شرکت از طریق شبکه فیبر نوری ،استفاده از بستر خطوط قدیمی ، امکان برقراری کنفرانس‌،توسعه  آسان، مدیریت متمرکز ارتباطات، امکان بهره برداری هم زمان از خطوط داخلی و اختصاصی و همچنین افزایش تعداد خطوط داخلی را نام برد.
وی با اشاره به تغییر در شماره تلفن‌های ثابت و داخلی مجتمع افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده و نصب سخت افزار مربوطه به تدریج تغییرات شماره ها در حال انجام است. در این سیستم ارتباط از بیرون مجتمع با پرسنل داخل می تواند به دو صورت  شماره گیری «41520000» و ارتباط به اپراتور، یا شماره گیری 4152 به همراه شماره داخلی شخص مورد نظر صورت پذیرد.
گفتنی است با توجه به نیاز تمامی کارکنان به ارتباطات داخلی و همچنین زمانبر بودن اجرای طرح سویچینگ جدید، سامانه قدیمی سه رقمی از مدار خارج نمی شود و تا زمان اتمام طرح جدید این خطوط قابل دسترسی و استفاده خواهد بود.
مخابرات شرکت اعلام کرد که این طرح به همت کارشناسان واحد مخابرات به مدت دو ماه در حال اجرا و پیگیری بوده و لیست شماره تلفن های جدید به اطلاع همکاران خواهد رسید.