1. درباره ما
    1. آشنایی با شرکت
    2. تاریخچه شرکت
    3. واحدهای تولیدی
    4. ماموریت ، چشم انداز و اهداف
    5. طرح های توسعه
    6. بهداشت ، ایمنی و محیط زیست (HSE)
    7. تعالی سازمانی
    8. دستاوردها و افتخارات
    9. فضای سبز شرکت
    10. اطلاعات شرکت
    11. شرکت های تابعه
    12. تاپ چارت
    13. هیئت مدیره
    14. مدیران شرکت
  2. محصولات
    1. میلگرد ساده
    2. میلگرد آجدار
    3. شمش
    4. اسفنجی
    5. بریکت
    6. گندله
    7. کنترل کیفی و آزمایشگاه
  3. خرید
    1. ارتباط با واحد خرید
    2. سیستم ارتباط با تامین کنندگان
    3. لیست مناقصه های فعال
    4. خرید مواد اولیه ، مصرفی و انرژی
    5. برنامه ریزی و پشتیبانی خرید
    6. امور قراردادها و امور گمرکی
    7. انبار
    8. خرید قطعات یدکی
    9. راهنمای جدید استفاده از سیستم ارتباط با تامین کنندگان
  4. فروش
    1. معرفی واحد بازاریابی و فروش
    2. ارتباط با واحد بازاریابی و فروش
    3. سیستم ارتباط با مشتریان
    4. پورتال مزایده های فعال
    5. کاتالوگ محصولات
    6. شماره حساب های فعال شرکت
    7. اگهی مزایده
    8. گواهی نامه های بازاریابی و فروش
    9. راهنمای ادعا / شکایت مشتریان
  5. سهام
    1. آگهی های سهام
    2. ارتباط با امور سهام
    3. سوالات متداول
    4. ترکیب سهامداران
    5. اطلاعات مالی
    6. مجامع
    7. تصمیمات مجامع عمومی
    8. اطلاعات افزایش سرمایه
    9. دریافت گواهینامه حق تقدم سهام
  6. حراست
    1. ارتباط با واحد حراست
    2. درباره حراست
  7. روابط عمومی
    1. گالری تصاویر
      1. ریخته گری
      2. کارخانه نورد
      3. کارخانه فولادسازی 1و2
      4. کارخانه احیا
      5. کارخانه گندله سازی
      6. کارخانه کنسانتره
      7. پست برق
      8. واحد اکسیژن
      9. واحد آبرسانی
      10. جرثقیل سقفی
      11. شبکه راه آهن
      12. فضای سبز
      13. نمای کلی کارخانه
      14. واحد ریخته گری
      15. واحد پست گاز
      16. تصفیه دود
      17. کارخانه فولادسازی 2
    2. فیلم معرفی شرکت
    3. ماهنامه طنین
    4. مقررات بازدید کنندگان
    5. کتاب فرهنگنامه ایمنی در آزمایشگاه
    6. اهم گزارش های تصویری
      1. بازدید از پروژه کنسانتره سنگ آهن سنگان
      2. نمایشگاه بومی سازی
      3. کسب جایزه مسئولیت های اجتماعی
      4. حضور فولاد خراسان در نمایشگاه ایران متافو
      5. حضور فولاد خراسان در جشن گلریزان
      6. برگزاری آزمون استخدامی
      7. مراسم کلنگ زنی پساب نیشابور با همکاری فولاد خراسان
      8. آزمون استخدامی دانشگاه نیشابور 1400
      9. گشایش دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه
      10. آیین وداع با شهید گمنام
    7. آرم شرکت
  8. اخبار و رویدادها
  9. تماس با ما
    1. شماره تماس دفاتر معاونان و مدیران
    2. اطلاعات تماس
  10. بومی سازی
    1. ارتباط با واحد بومی سازی
    2. معرفی سامانه جامع بومی سازی زنجیره آهن و فولاد ایران
    3. نمایشگاه مجازی
  11. منابع انسانی
    1. سامانه ثبت اطلاعات متقاضیان کار در شرکت های پیمانکاری
    2. آزمون استخدامی
  12. پژوهش و نوآوری
    1. نیازهای پژوهشی
    2. محورهای پژوهشی
    3. طرح های پژوهشی

اخبار و رویدادها

به همت کادر فنی و پیمانکاران داخلی شرکت انجام شد:

اصلاح سازه ریلی فولاد خراسان با هدف کاهش استهلاک خطوط و بهبود فرایند توزین

در حالی که موضوع حمل ‌و نقل همواره یکی از چالش‌های مهم صنعت فولاد کشور است که بخش قابل‌توجهی از هزینه‌های تولید محصولات فولادی را به خود اختصاص داده شرکت «مجتمع فولاد خراسان» به‌عنوان بزرگترین قطب تولید فولاد شرق کشور، با بهره‌گیری بیش از 27 کیلومتر خط آهن اختصاصی و به‌کارگیری زیرساخت‌های مناسب برای تخلیه و بارگیری مکانیزه ریلی، از ظرفیت‌های خوبی در زمینه حمل‌ونقل ریلی مواد اولیه و محصولات برخوردار است.
پروژه اصلاح مسیر ریلی مجتمع و رفع کاستی های ایجاد شده در فرایند باسکول واگن¬ها، توسط کارکنان فنی و پیمانکاران داخلی فولاد خراسان، با موفقیت اجرا شد.
سرپرست حمل نقل ریلی شرکت در تشریح این خبر افزود: فولاد خراسان با بهره مندی از 27 کیلومتر خط ریلی اختصاصی و 2 دیزل مانوری، از امکان تخلیه مکانیزه مواد اولیه (کنسانتره و گندله) از طریق واگن برگردان و دو سکوی تخلیه برخوردار است. در سال گذشته، قریب به یک میلیون تن مواد اولیه و یا محصولات شرکت به واسطه بیش از 13 هزار واگن، از این طریق ترابری شده است.
به گفته خورشید، اجرای این پروژه اصلاحی که یکی از برنامه های پیش بینی شده ی فولاد خراسان در تابستان امسال بود، با هدف رفع مشکلاتی از قبیل نشست نامتقارن خطوط راه آهن در «سطح آرامش»ِ قبل از باسکول دینامیک، که طی سال¬های گذشته ایجاد شده بود، اصلاح مسیر و جلوگیری از بروز سانحه در حین حرکت لکوموتیو و واگن ها در مسیر باسکول و همچنین رفع خطای باسکول دینامیک اجرا شد.
خورشید با بیان این که این مشکل باعث شده بود واگن های ورودی پس از مشاهده خطای باسکول، ناگزیر از برگشت به باسکول باشند که این امر، افزایش مانورها و استهلاک خطوط را در بر داشت، گفت: برای ایجاد کمترین مشکل در فرایند توزین واگن¬ها، برنامه¬ریزی جهت انجام تعمیرات در زمان کمترین ترافیک واگن ها انجام شود. این درحالی بود که از طریق خطوط ریلی در سال 99 تعداد 11585 واگن در حدود 750 هزار تن مواد اولیه به فولاد خراسان وارد و در قالب 2012 واگن در حدود 130 هزار تن محصولات از فولاد خراسان از طریق ریلی حمل شده بود .
محروقی سرپرست واحد تعمیرات ساختمان و ماشین آلات مجتمع نیز درباره پروژه اصلاح خط ریلی شرکت، گفت: جمع¬آوری  ریل های نصب شده بر روی سازه بتنی، تخریب سازه بتنی، حفر 5 حلقه چاه به منظور اجرای شمع اصطکاکی و همچنین آرماتور بندی و نصب شاخک فلزی روی تراورس بتنی جهت ثابت شدن تراورس داخل بتن، از مراحل اصلی این تعمیر بود که با عملیات بتن ریزی و سپس نصب ریل بر روی سازه و تنظیمات نهایی انجام شد.
رضا قربانی مدیر پشتیبانی فنی، انرژِی و سیالات با بیان این که عملیات تست و راه اندازی مجدد با موفقیت و در دوره زمانی مشخص شده بدون تاخیر انجام گرفت، افزود: از تمام همکارانی که در انجام این پروژه همکاری نمودند از جمله مدیر و همکاران واحد حراست و مدیر دفتر فنی و برنامه ریزی، همکاران واحد خدمات فنی و پشتیبانی، مدیریت و همکاران واحد اتوماسیون، پیمانکار نگهداری و تعميرات خطوط راه آهن، واحدهای توزین، نقشه برداری و... بایستی تشکر و قدردانی نماییم.
 استفاده از حمل‌ونقل ریلی می‌تواند با کاهش هزینه‌های عملیاتی، سودآوری و توان صادراتی شرکت‌های فولادی را افزایش دهد.
گفتنی است نزدیک بودن به مراکز عرضه سنگ آهن از جمله سنگان خواف و اتصال به خطوط ریلی از مزیت های فولاد خراسان به بازارهای تهیه مواد اولیه می باشد و از سوی دیگر دوری به بنادر ارسال کالا از طریق خطوط دریایی به بازارهای هدف نیاز فولاد خراسان را به حمل و نقل ریلی را دو چندان نموده است .