1. درباره ما
    1. آشنایی با شرکت
    2. تاریخچه شرکت
    3. واحدهای تولیدی
    4. ماموریت ، چشم انداز و اهداف
    5. طرح های توسعه
    6. بهداشت ، ایمنی و محیط زیست (HSE)
    7. تعالی سازمانی
    8. دستاوردها و افتخارات
    9. فضای سبز شرکت
    10. اطلاعات شرکت
    11. شرکت های تابعه
    12. تاپ چارت
    13. هیئت مدیره
    14. مدیران شرکت
  2. محصولات
    1. میلگرد ساده
    2. میلگرد آجدار
    3. شمش
    4. اسفنجی
    5. بریکت
    6. گندله
    7. کنترل کیفی و آزمایشگاه
  3. خرید
    1. ارتباط با واحد خرید
    2. سیستم ارتباط با تامین کنندگان
    3. لیست مناقصه های فعال
    4. خرید مواد اولیه ، مصرفی و انرژی
    5. برنامه ریزی و پشتیبانی خرید
    6. امور قراردادها و امور گمرکی
    7. انبار
    8. خرید قطعات یدکی
    9. راهنمای جدید استفاده از سیستم ارتباط با تامین کنندگان
  4. فروش
    1. معرفی واحد بازاریابی و فروش
    2. ارتباط با واحد بازاریابی و فروش
    3. سیستم ارتباط با مشتریان
    4. پورتال مزایده های فعال
    5. کاتالوگ محصولات
    6. شماره حساب های فعال شرکت
    7. اگهی مزایده
    8. گواهی نامه های بازاریابی و فروش
    9. راهنمای ادعا / شکایت مشتریان
  5. سهام
    1. آگهی های سهام
    2. ارتباط با امور سهام
    3. سوالات متداول
    4. ترکیب سهامداران
    5. اطلاعات مالی
    6. مجامع
    7. تصمیمات مجامع عمومی
    8. اطلاعات افزایش سرمایه
    9. دریافت گواهینامه حق تقدم سهام
  6. حراست
    1. ارتباط با واحد حراست
    2. درباره حراست
  7. روابط عمومی
    1. گالری تصاویر
      1. ریخته گری
      2. کارخانه نورد
      3. کارخانه فولادسازی 1و2
      4. کارخانه احیا
      5. کارخانه گندله سازی
      6. کارخانه کنسانتره
      7. پست برق
      8. واحد اکسیژن
      9. واحد آبرسانی
      10. جرثقیل سقفی
      11. شبکه راه آهن
      12. فضای سبز
      13. نمای کلی کارخانه
      14. واحد ریخته گری
      15. واحد پست گاز
      16. تصفیه دود
      17. کارخانه فولادسازی 2
    2. فیلم معرفی شرکت
    3. ماهنامه طنین
    4. مقررات بازدید کنندگان
    5. کتاب فرهنگنامه ایمنی در آزمایشگاه
    6. اهم گزارش های تصویری
      1. بازدید از پروژه کنسانتره سنگ آهن سنگان
      2. نمایشگاه بومی سازی
      3. کسب جایزه مسئولیت های اجتماعی
      4. حضور فولاد خراسان در نمایشگاه ایران متافو
      5. حضور فولاد خراسان در جشن گلریزان
      6. برگزاری آزمون استخدامی
      7. مراسم کلنگ زنی پساب نیشابور با همکاری فولاد خراسان
      8. آزمون استخدامی دانشگاه نیشابور 1400
      9. گشایش دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه
      10. آیین وداع با شهید گمنام
    7. آرم شرکت
  8. اخبار و رویدادها
  9. تماس با ما
    1. شماره تماس دفاتر معاونان و مدیران
    2. اطلاعات تماس
  10. بومی سازی
    1. ارتباط با واحد بومی سازی
    2. معرفی سامانه جامع بومی سازی زنجیره آهن و فولاد ایران
    3. نمایشگاه مجازی
  11. منابع انسانی
    1. سامانه ثبت اطلاعات متقاضیان کار در شرکت های پیمانکاری
    2. آزمون استخدامی
  12. پژوهش و توسعه
    1. فرم ثبت نام حضور در جلسه ارائه چالش فناوری
    2. نیازهای فناورانه ksc co.
    3. فرم ارسال ایده و طرح
    4. چالش ها
    5. پوستر نیازهای فناوری

اخبار و رویدادها

در مجمع عمومی فولاد خراسان تصویب شد:
افزایش سرمایه 4500میلیارد ریالی «فولاد خراسان»
«فخاس» بیشترین رشد سود خالص را در بین فولادی ها محقق کرد

مجمع عمومی عادی سالانه «شرکت مجتمع فولاد خراسان (سهامی عام)» با نماد «فخاس» برای سال مالی منتهی به 29 اسفند ماه 1398 با حضور98.21درصد صاحبان سهام حقیقی، حقوقی و نمایندگان  قانونی آنان برگزار شد.
مجمع عمومی عادی سالانه این شرکت که شنبه 14 تیرماه برگزار شد، در اجرای ماده 101 اصلاحیه قانون تجارت با هیات رییسه مرکب از مسعود هنردوست از «صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر» (به عنوان رییس مجمع)، حمید دادپو از «شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات» و سمیرا منصوری از «شرکت سرمایه گذاری ارشک» (به عنوان ناظران) و کسری غفوری (به عنوان منشی مجمع)،  تشکیل جلسه داد.
در مجمع عمومی فخاس، که ساعت 9 روز 14 تیرماه 1399 در سالن اجتماعات «هتل پردیسان مشهد» و همزمان به صورت آنلاین برگزار شد، پس از انتخاب هیات رئیسه، مدیر عامل شرکت در گزارشی با بیان این که فولاد خراسان نسبت به سال گذشته با افزایش 79درصدی سود خالص،  موفق به تحقق  بالاترین رشد سود در میان شرکت های فولادی شده،  گفت: این توفیق، نتیجه اعتماد و حمایت بی دریغ سهامداران به خدمتگزاران خود در فولاد خراسان است.
کسری غفوری، افزود: فولاد خراسان در مقایسه با سال گذشته موفق به دستیابی به رشد 79 درصدی و تحقق رقم 7615141 میلیون ریال سود شده است.
در این مجمع همچنین، افزایش سرمایه شرکت از 9000 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران طی دو مرحله مصوب و مقرر شد که این افزایش صرف تامین وجوه مورد نیاز برای مشارکت در افزایش سرمایه «شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان» و تکمیل پروژه انباشت و برداشت واحد گندله سازی گردد.
رکوردهای تولید و دستاوردهای سال 1398
مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره، در این نشست گزارشی از عملکرد تامین مواد اولیه، روند تولید، بازاریابی و فروش، شرایط مالی و اقتصادی، طرح توسعه، رکوردها و افتخارات شرکت به مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام در سال مالی 1398 به حاضران ارایه داد.
غفوری با تبیین جایگاه تولیدات فولاد خراسان را در بین تولیدکنندگان فولاد کشور در سال مالی گذشته، افزود: فولاد خراسان در سال گذشته 7 درصد از تولید میلگرد کشور را به خود اختصاص داده و  در تولید بلوم و بیلت 7 درصد، آهن اسفنجی 5 درصد و گندله 3 درصد از کل تولید کشور به «فولاد خراسان» اختصاص دارد.
به گفته کسری غفوری، در کارخانه گندله سازی (با توليد 1 ميليون 452 هزار تن) شاهد 72 درصد رشد تولید بوده ایم و توليد 1 میلیون و 74هزار تن شمش نشان دهنده 3/3 درصد افزایش تولید فولاد خام در این شرکت نسبت به سال گذشته است، ضمن آن که در کارخانه نورد با تولید 600 هزار و 41تن، رشدی معادل 6 درصد و در حوزه فروش صادراتی با ثبت رکورد 235هزار و 235 تن، شرکت 37 درصد رشد را  نسبت به سال 1397 به ثبت رسانده است. میزان تولید آهن اسفنجی نیز 1میلیون 342 هزار تن اعلام شد.
مدیرعامل فولاد خراسان، دستیابی شرکت به جایگاه 61 در میان 100شرکت برتر کشور و ارتقای 22پله ای جایگاه فولاد خراسان را در این رنکینگ که با بیشترین صعود در بین شرکت های فهرست «100IMI-» همراه بوده، کسب عنوان واحد نمونه استاندارد خراسان رضوی، احراز عنوان صادرکننده نمونه استانی، کسب تندیس «جایزه ملی مسئولیت های اجتماعی و توسعه پایدار بنگاههای اقتصادی»، کسب عنوان واحد تولیدی نمونه، دستیابی به تندیس برنزین تعالی منابع انسانی بر اساس استاندارد 34000 و دستیابی به «تندیس سیمین دو ستاره جایزه ملی مدیریت انرژی» بابت عملکرد سیستمی را از دیگر دستاوردهای مهم همکاران شرکت در سال گذشته عنوان کرد.
اهداف و برنامه های شرکت برای سال   1399
بنا بر گفته مدیرعامل «فولاد خراسان»، مهم ترین هدف گذاری صورت گرفته در مجتمع فولاد خراسان را تأمين کنسانتره سنگ آهن به میزان 2.2میلیون تن، تأمين  500،000 تن گندله سنگ آهن و تامین 120هزارتن آهن قراضه را از دیگر برنامه های مجتمع در راستای «تامین پایداری تولید» اعلام نمود.
وی با اشاره به نقشه راهبردی شرکت برای توسعه ظرفیت و تکمیل زنجیره تولید، افزود: تحقق ظرفیت اسمی کارخانه فولاد سازی شماره 2، تحقق ظرفیت اسمی  واحد گندله سازی، اجرای بسته تکمیلی کارخانه گندله سازی و برنامه ریزی و تلاش برای دستیابی به پیشرفت فیزیکی احداث کارخانه تغلیظ سنگ آهن در محل سنگان خواف به میزان50 درصد از طریق شرکت تهیه و تولید مواد معدنی شرق فولاد خراسان را از جمله گام های اصلی و برنامه ریزی شده در سال 1399عنوان کرد.
دکتر غفوری تکمیل فرآیند و استقرار سیستم مدیریت ارتباط با تامین کنندگان (SRM) ، کنترل و کاهش هزینه های تامین اقلام استراتژیک و همچنین با وجود تحریم های یک سویه، توسعه ساخت داخل (بومی سازی) را به عنوان یکی از تدابیر و راهکارهای مهم برای سال جدید نام برد.
مدیر عامل فولاد خراسان، توليد 2میلیون تن گندله ، 1.6میلیون تن آهن اسفنجی، تولید   1.3 میلیون تن فولاد خام، 620  هزار تن انواع محصولات نهایی با کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای ملی را به عنوان اهداف اصلی تولیدی شرکت در سال جاری برشمرد.
وی در حوزه «مدیریت اثربخش بازار» نیز از هدفگذاری برای بازاریابی و فروش 434 هزار تن محصول نهايي در بازارهای داخلی و 186 هزار تن فروش صادراتی خبر داد و این رقم را برای محصول نمیه نهایی (شمش) 328 هزار تن فروش داخلی و 328 هزار تن صادرات عنوان کرد و از حضور درنمایشگاه‌ها و معرفی توانمندی‌های شرکت به مشتریان هدف صادراتی (با تمرکز بر همسایگان شرقی و آسیای میانه) در سال جدید به عنوان دیگر برنامه های شرکت خبر داد.
فولاد خراسان از منظر بورس اوراق بهادار
مدیر عامل با بیان این که هم اکنون جزو 30 شرکت برتر بورس اوراق بهادار هستیم، گفت: اتفاقات خوب و مثبتی برای آینده سهام «فخاس» متصور هستیم ؛ به ویژه آن که ظرف هفته آینده عملیات اجرایی کارخانه سنگ آهن سنگان خواف را مجدداً از سر خواهیم گرفت.
دکتر غفوری درباره  تامین  آهک و دولومیت  که از نیازهای اساسی فولاد خراسان است، گفت: برای رفع این نیاز تصمیم گرفته شد مجموعه‌ای در نزدیکی فولاد خراسان احداث گردد و ما سهام دار این کارخانه شدیم و همچنین درصدد تاسیس شرکتی در حوزه IT هستیم تا ضمن برآوردن نیازهای شرکت، در صورت درخواست بتوانیم به دیگر شرکت ها نیز خدماتی در این حوزه  ارائه دهیم.
به گزارش روابط عمومی فولاد خراسان در مجمع عمومی عادی ضمن تصویب صورت های مالی برای سال مالی منتهی به 29/12/1398، موسسه حسابرسی «هوشیار بهمند» را به عنوان حسابرس و بازرس اصلی و موسسه حسابرسی «ایران مشهود» را به عنوان بازرس علی البدل  برای سال مالی منتهی به 29/12/1399 تعیین کرد.
این مجمع، با تایید 846 ریال سود به ازای هر سهم برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۳۹۸، تقسیم سود حدود۲4 درصدی میان سهامداران را تصویب نمود. به عبارتی شرکت به ازای هر سهم 200 ریال سود نقدی میان سهامداران خود تقسیم کرد.
تعیین پاداش هیات مدیره و حق الجلسات هیات مدیره موظف نیز به تصویب مجمع رسید و انتخاب روزنامه های «خراسان» و «دنیای اقتصاد» به عنوان روزنامه های کثیرالانتشار برای درج اگهی های شرکت از دیگر مصوبات مجمع عمومی سالانه فولاد خراسان بود.
گفتنی است با توجه به ابلاغیه شماره 31/104 مورخ 20/12/1398 ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا، با هدف پیشگیری از شیوع کوید19، امکان مشاهده جلسه مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت به صورت آنلاین و پخش زنده اینترنتی آن فراهم شده بود.
قدردانی مدیر عامل و عضو هیات مدیره از حضور سهامداران حقیقی و نمایندگان سهامداران حقوقی، حسابرس مستقل و بارزس قانونی شرکت، نماینده سازمان بورس اوراق بهادار و نیز معاونان، مدیران و کارکنان که با تلاش بی وقفه خود در جهت حصول اهداف شرکت کوشیده اند، حسن ختام این مجمع سالانه بود.