News & events

انتصاب شاهین صالح محمدزاده به عنوان قائم مقام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان
 

دکتر کسری غفوری، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با صدور حکمی آقای «شاهین صالح محمدزاده» را به عنوان قائم مقام مدیرعامل این شرکت منصوب کرد.
به گزارش روابط‌عمومی، در بخشی از حکم انتصاب صالح محمدزاده آمده است: « نظر به سوابق و تجارب ارزشمند، به سمت قائم مقام مدیرعامل منصوب می شوید. امید است در راستای دستیابی به اهداف، استراتژی ها و چشم انداز فولاد خراسان نهایت تلاش خود را به عمل آورید.»
قائم مقام مدیرعامل فولاد خراسان روز یک شنبه 31 شهریورماه 1398 در نشست شورای معاونان این شرکت، معارفه شد.
تقویت تعاملات با بخش های پیرامونی، استفاده حداکثری از فناوری های روز در روند تولید، خدمات، بازرگانی و طرح های توسعه، تسریع در روند بومی سازی و توسعه ساخت داخل در راستای اقتصاد مقاومتی، تسریع در تامین ملزومات استراتژیک تولیدی  و اهتمام جدی در  کنترل هزینه ها و کاهش ضایعات تولید و کاهش قیمت تمام شده از جمله مهم ترین ماموریت هایی است که دکتر کسری غفوری در نشست معارفه قائم مقام مدیرعامل شرکت خواستار ایفای آن ها شده و بر همکاری کلیه معاونان و مدیران ارشد، مشاورین، پیمانکاران و واحدهای تابعه در این زمینه تاکید کرده است.
گفتنی است شاهین صالح محمدزاده پیش از این به عنوان معاون مالی بانک صادرات ایران انجام وظیفه می نموده است.
معاونت مالی و اقتصادی «هلدینگ توسعه معادن روی ایران»، معاونت مالی شستا، معاونت مالی هواپیمایی آسمان، معاونت مالی سازمان بازنشستگی کشوری، معاونت مالی تامین اجتماعی از دیگر سمت هایی است که آقای صالح محمدزاده در پیشینه کاری خود از آنها برخوردار است.