News & events

حضور فولاد خراسان در نمایشگاه گل و گیاه نیشابور; استمرار همکاری مجتمع در توسعه فضای سبز شهری و حفظ محیط زیست شهری

«مجتمع فولاد خراسان» با برپایی غرفه ای فعال، در «نمایشگاه گل و گیاه و صنایع وابسته» نیشابور شرکت کرد.
در این نمایشگاه که از واپسین روز خردادماه برپا شده و تا سوم تیرماه ادامه خواهد یافت، آخرین تجربیات و فعالیت های بخش های خصوصی و شهرداری نیشابور و نیز ادوات باغبانی و همچنین صنایع وابسته به باغداری و پرورش گل در کنار انواع گل ها و گیاهان به نمایش درآمده است.
نمایشگاه گل و گیاه نیشابور با حضور فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر نیشابور و جمعی از مقامات محلی در مکان دائمی نمایشگاه های نیشابور و به همت «سازمان سیما و منظر شهری» شهرداری نیشابور در منطقه ییلاقی باغرود برپا شده است.
فولاد خراسان در پی تاکید ویژه مهندس احمدی، مدیرعامل شرکت، مبنی بر ایفای مسئولیت های اجتماعی و مشارکت هدف مند  و همکاری مستمر با نهادهای مدیریت شهری در این نمایشگاه حضور یافت.
مدیر روابط عمومی فولاد خراسان با اعلام این مطلب، افزود: از جمله حوزه های مهم مشارکت در برنامه های همگانی شهرستان که مورد تاکید مدیریت عالی شرکت است، اقداماتی است که در راستای حفظ محیط زیست صورت می گیرد. از همین رو و با توجه به سیاست عام شرکت برای مشارکت در اقدامات زیست محیطی و با هدف عرضه کارنامه و توانمندی های مجتمع در زمینه فضای سبز، «فولاد خراسان» با تشکیل غرفه ای ویژه و با فضاسازی شکیل در این نمایشگاه شرکت کرد تا علاوه بر ارایه برنامه های اجراشده در حوزه توسعه فضای سبز و دیگر اقدامات زیست محیطی، از تسهیم خود در این فعالیت های عام المنفعه در شهرستان نیشابور رونمایی کند.
شهرام بقراط افزود:  اهمیت موضوع فضای سبز و لزوم پرداختن به این موضوع در زندگی روزمره مردم بر کسی پوشیده نیست. توجه به تاثیر و نقش گل و گیاه در ایجاد نشاط عمومی، به ویژه با توجه به شرایط زندگی های شهرنشینی امروز و اقداماتی همچون برپایی این نمایشگاه می تواند نقش فرهنگ سازی و تشویقی  داشته باشد و در سایه برپایی این نمایشگاه ها، می توان ذهن مردم را به طبیعت و بهره مندی از زیبایی های آن معطوف کرده و استمرار این حرکت ها می تواند به نهادینه شدن همزیستس انسان و طبیعت کمک شایانی نماید.
شهرام بقراط با بیان این که در این نمایشگاه، فولاد خراسان به عنوان یکی از سازمان های پیشرو در گسترش فضای سبز به تشریح فعالیت ها و اقدامات خود پرداخته است، افزود: محیط زیست و مسئولیت اجتماعی فولاد خراسان در این زمینه، همواره به عنوان راهبرد اساسی، مورد توجه مدیریت شرکت بوده است و این مساله با اقداماتی نظیر مشارکت در ساماندهی ورودی های شهر نیشابور و احداث پارک خطی در مسیر زائران و مسافران نیشابور و خراسان رضوی و... مصادیقی روشن و قابل عرضه دارد.
بقراط  تاکید کرد: این همکاری ها فراتر از اقدامات زیست محیطی در داخل سایت فولاد خراسان بوده و این تلاش ها را به عنوان بخشی از مسئولیت اجتماعی شرکت دنبال نموده ایم.