News & events

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر : حمایت صندوق برای راه اندازی سریعتر کارخانه کنسانتره فولاد خراسان

سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایرکشور، در بازدید از مجتمع فولاد خراسان بر حمایت این صندوق از راه اندازی کارخانه کنسانتره برای تکمیل زنجیره تولید در خراسان تاکید کرد.
 
مهندس شیرکانی، سرپرست  صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر و همراهان در روز چهارشنبه  8 خرداد ماه 1398 از خطوط تولید کارخانه بازدید کرده  و از نزدیک در جریان فعالیت ها و روند تولید مجتمع قرارگرفتند.
به گزارش واحد روابط عمومی شرکت: مدیرعامل مجتمع در پایان این بازدید از خطوط تولید کارخانه، در نشستی که در دفتر مدیریت شرکت برگزار گردید، ضمن اشاره به نحوه تولید محصول در واحدهای تولیدی کارخانه، دستاوردها، توفیقات و نیز شرایط سخت تامین مواد اولیه، قطعات یدکی و تجهیزات خطوط تولید، به درصد پیشرفت فعالیت ها در طرح توسعه کارخانه کنسانتره در سنگان خواف و مشکلات عدیده  موجود بر سر راه این واحد به عنوان اولین حلقه تولید مجتمع اشاره کرد.
مهندس سیدحسین احمدی افزود: در شرایط سخت و حساس کنونی با تحریم های اقتصادی و صنعتی که  صنعت فولاد کشور با آن روبرو است، بقا مجتمع در گرو پیگیری مستمر برای رفع موانع و راه اندازی هر چه سریعتر این کارخانه است.
 سرپرست صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر نیز با تقدیر از تلاش های کادر مدیریت و کارکنان شرکت، حمایت کامل خود را از پیگیری امور در بهره برداری بموقع از کارخانه کنسانتره در سنگان اعلام کرد و در این خصوص بر ارائه راه کارهای منطقی برای نحوه حضور صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تاکید نمود.
گفتنی است صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یکی از سهامداران عمده شرکت مجتمع فولاد خراسان است.