News & events

در سی امین جشنواره «امتنان» خراسان رضوی از کارگران نمونه «فولاد خراسان» قدردانی شد


در جشنواره تجلیل از کارگران و واحدهای تولیدی نمونه خراسان رضوی که با حضور مقامات استان برگزار شد، از کارگران برگزیده «مجتمع فولاد خراسان» تقدیر به عمل آمد.
 
در این مراسم که صبح شنبه 7 اردیبهشت ماه و به مناسبت «روز کارگر» و با  هدف تجلیل از کارگران، گروه های  کار و واحد نمونه استان برگزار شد، از هشت تن از همکاران بزرگ¬ترین مجتمع صنعتی شرق کشور نیز  قدردانی شد.
سی اُمین جشنواره «امتنان» با حضور معاون استاندار و نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و  کارآفرینان و کارگران برگزیده استان، در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
معاون منابع انسانی و امور اجتماعی مجتمع فولاد خراسان به همراه تعدادی از کارکنان شرکت در این آیین گرامی¬داشت حضور یافت.
 در جشن تقدیر از کارگران برگزیده خراسان رضوی، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی، آموزش نیروی انسانی و فنی حرفه‌ای را امری بسیار مهم توصیف کرد و افزود: آموزش نیروی انسانی می بایست بر اساس نیازهای استانی و واحدهای تولیدی ارتقا یابد لذا برنامه‌ای منجسم، منظم و به روز باید در این بخش تدوین و عملیاتی شود.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس نیز در این مراسم با بیان این که امروز شرایط اقتصادی کشور سخت شده، افزود: نباید به گونه¬ای رفتار کنیم که فشارها بر دوش نیری انسانی و کارگران باشد.
حجت الاسلام پژمانفر با اشاره به نام ¬گذاری سال 1398 به عنوان سال «رونق تولید» گفت: اگر کارگران امید و احساس مشارکت در کارها نداشته باشند، نمی توانند تحول آفرین فکر و عمل کنند.
وی همچنین توجه نسبت به رعایت «قانون کار» را ضروری توصیف و بیان کرد: این قانون شرایط حداقلی را پیش بینی کرده و انتظار داریم همین حداقل ها رعایت شوند.
گفتنی است در این مراسم همکاران مجتمع فولاد خراسان، آقایان: محمدرضا تدین فرد، محمدحسین ناصری، محمدرضا سیدآبادی، مصطفی زهره وند، محمدحسن رضایی، مهدی قربانی فهندری، مجید زردکانلو و حسن فاضل به عنوان کارگران برگزیده معرفی و با اهدای تندیس یادبود و هدایایی از آنان تقدیر شد