News & events

 دومین رکوردشکنی روزانه در سال رشد تولید 

آمار تولید روزانه محصول نهایی فولاد خراسان حاکی از جا به جایی نصاب تولید روزانه خط نورد این شرکت پس از گذشت ۹ سال از ثبت رکورد پیشین در این ناحیه است.

کارکنان باانگیزه ی فولاد خراسان در حالی روز ۱۰ شهریورماه امسال موفق به شکستن رکورد تولید روزانه‌ی محصول نهایی (با مقطع ۲۲ میلیمتر) شدند که نِصاب تولید روزانه قبلی در این کارخانه در شهریور سال ۱۳۹۳ ثبت شده بود.
طهمورث جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت «مجتمع فولاد خراسان» شکستن این رکورد روزانه را بیش از هر چیز نشانه‌ای از عزم استوار، انگیزه، توانمندی و تعهد کارکنان و پشتیبانی و تامین مناسب و به موقع ملزومات تولید دانست و از همه کارکنان در بخش‌های تولید، تامین، پشتیبانی، پیمانکاران برای استمرار در امر «رشد تولید» قدردانی کرد.
معاون بهره‌برداری شرکت نیز در این باره اظهار امیدواری کرد که با تداوم جریان تامین انرژی، روند رو به رشد تولید این شرکت در ماه‌های آتی‌ نیز استمرار یابد.
به گزارش واحد روابط عمومی: فولاد خراسان در ماه‌های اخیر علاوه بر جابه‌جایی رکورد تولید روزانه در ناحیه نورد، رکوردهای تاز‌ه‌ای در تولید روزانه شمش فولادی، تعداد ذوب‌ها در یک ریخته‌گریِ پیاپی، رکورد ماهانه تولید شمش را در سال «رشد تولید» به ثبت رسانده است.
«فرشید فضیلتی»، معاون بهره برداری شرکت مجتمع فولاد خراسان در تشریح جزییات این خبر گفت: همکاران تلاشگر واحد نورد، در روز دهم شهریورماه با تولید روزانه ۲۴۷۳ تن میلگرد با مقطع ۲۲، نِصاب پیشین تولید روزانه این محصول را ۵۲ تن ارتقا دادند. این موفقیت در حالی رقم خورد که آخرین رکورد ثبت شده از تولید این محصول با ۲۴۲۱ تن، در روز ۲۴ شهریور ماه ۱۳۹۳ ثبت شده بود.
فضیلتی با بیان این که تحقق شعار «رشد تولید»، دغدغه همیشگی همکاران پرتلاش شرکت مجتمع فولاد خراسان است، از حمایت‌های مهندس جوان‌بخت (مدیرعامل شرکت) و تلاش همه همکاران بهره برداری و پشتیبانی و نیز پیمانکاران مجموعه قدردانی کرد و این موفقیت¬ها را به تلاشگران واحد نورد فولاد خراسان تبریک گفت.