News & events

تقدیر از مدیرعامل فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»


دبیرخانه «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» از مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی»، قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، آیین پایانی این جشنواره روز سه‌شنبه ۷ شهریور ۱۴۰۲، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما با حضور دکتر علی دارابی قائم مقام وزیر «میراث فرهنگی، گردشگری» و صنایع دستی و دکتر سکینه پاد، «دستیار رئیس جمهور و مسئول پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی» و جمعی از مدیران، استادان پیشکسوت و فعالان عرصه روابط عمومی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فولاد خراسان، دبیرخانه سومین جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» با بررسی‌های میدانی و رصد فعالیت‌های بنگاه‌ها در زمینه مسئولیت‌های اجتماعی و ارزیابی اهتمام شرکت ها به این مهم، از مهندس جوان‌بخت، مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان، به خاطر زمینه‌سازی و اقدامات موثر و ایجاد فضای تعامل اجتماعی در روابط درون و برون سازمانی تقدیر و عنوان «سفیر مسئولیت اجتماعی» را به وی اعطا کرد.
به‌ گفته‌ی شهرام بقراط، مدیر روابط عمومی فولاد خراسان، با حمایت مهندس جوان‌بخت از نهادینه شدن درک سازمانی از مسئولیت‌های اجتماعی و‌ تاکید ایشان بر تعامل سازنده با جامعه و ذی‌نفعان، روابط عمومی شرکت نیز در سومین‌ جشنواره «روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی» نشان عالی مسئولیت اجتماعی را کسب کرد.
گفتنی است این رویداد سالانه با مشارکت «خانه روابط عمومی ایران»، «نشریه تحقیقات روابط عمومی»، «انجمن روابط عمومی» و دبیرخانه «جایزه سرآمدی روابط عمومی» ۷ شهریورماه ۱۴۰۲ در سالن همایش‌های صداوسیما در تهران برگزار شد.