News & events

پیام تبریک مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان در گرامی¬داشت روز «صنعت و معدن»

توسعه صنایع، به ویژه صنایع معدنی و ایجاد زنجیره های ارزش، که از «استخراجِ معادن» تا «تولید محصولاتِ دارای ارزش افزوده ی بالاتر» را در برگرفته و انتفاع ملی از سرمایه ها و ذخایر سرزمینی کشور را ارتقا داده است، از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است. این افتخار به ویژه مرهون تلاش  و همت انسان های خدوم، کارگران شریف، کارگزاران و مدیران و متخصصان ارجمندِ جبهه تولید و صنعت کشور است که با تلاش شبانه روزی و به رغم خصومت ها و تحریم های ظالمانه، با گرداندن چرخ صنعت این مرز و بوم، تحقق بخشیدن به چشم انداز استقلال و پیشرفت صنعتی و اقتصادی کشور را امکان پذیر ساخته اند.

دهم تیر ماه (روز صنعت و معدن) مجالی شایسته است تا تبریک و خداقوت خود را نثار یکایک کوشندگان این مسیر مبارک نماییم و با عزمی جازم، صنایع معدنی و ذخایر و منابع میهن عزیز اسلامی مان را قدر دانسته و بر صدر نشانیم و با فراهم کردن مقدمات و زمینه های توسعه ی فناورانه و نیز با رفع موانع تولید و سرمایه گذاری، منویات و تصریحات رهبر معظم انقلاب را در زمینه «رشد تولید» و اعتلای اقتصادی کشور تحقق بخشیم.
اینجانب با تبریک و گرامیداشت روز صنعت و معدن، بهروزی و کامیابی  همه دست اندرکاران جامعه صنعتی و معدنی، به ویژه خانواده بزرگ فولاد خراسان را در توسعه و اعتلای این حوزه کلیدی اقتصاد کشور، از درگاه پروردگار بی همتا مسالت می نمایم.
طهمورث جوان بخت
مدیـــر عامـــل