News & events

  یک دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی برای ایمنی و بهداشت فولاد خراسان

یک دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی  برای تجهیز واحد ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست اورژانس و امداد کار فولاد خراسان خریداری شد.
مدیر ایمنی، بهداشت کار و محیط زیست اورژانس و امداد  با اعلام این خبر افزود:در راستای اقدامات پیشگیرانه و آمادگی به منظور مقابله با حوادث غیر مترقبه، آتش سوزی و ارتقاء سطح ایمنی و صیانت از نیروی انسانی و سرمایه گزاری های انجام شده در واحدهای صنعتی و تولیدی، یک دستگاه خودرو سنگین آتش نشانی (بنز 1924) در ابتدای سال جاری خریداری شد.
فتحعلیان افزود: با تاکید مدیر عامل محترم و  حمایت معاونان خرید، منابع انسانی و امور اجتماعی  خودرو اتش نشانی خریداری و به مجموعه آتش نشانی مجتمع اضافه گردید.
وی در ادامه  افزود: از قابلیت های فنی این خودرو می توان به پمپ 4500 لیتر بر دقیقه خروجی، هذریل اتومات، مانیتور با خروجی 3000 لیتر بر دقیقه، مخزن آب 8000 لیتری و مخزن فوم 1000 لیتری اشاره نمود.
گفتنی است این مجتمع همچنین برای تسهیل و تسریع در امور جاری اقدام به خریداری 2 دستگاه وکیوم لودر،7 دستگاه لیفتراک با تناژ مختلف، 2 دستگاه کشنده و یک دستگاه جرثقیل 60 تنی جمعاً به بالغ بر 280 میلیارد ریال نموده است.