News & events


    

        
    

        

                
        

            

                        
            

                

                                
                

                    

                                        
                    

                        

                                                

                    

                                    

                

                            

            

                        
            

                

                                
                

                    

                                        
                    

تندیس نقره ای جایزه مدیریت انرژی برای مجتمع فولاد خراسان


                    

                                        
                    

مجتمع فولاد خراسان در هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی برای دومین بار در بخش فرایندهای انرژی‌بر و در بازه امتیازی 7۰۰ تا 850 موفق به کسب تندیس نقره ای دو ستاره این جایزه شد.
مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان در راستا کسب این موفقیت گفت: توانسته‌ایم با مدیریت مصارف انرژی، به‌ویژه در صنعت انرژی‌بری مانند فولاد، سهم جدی در بهره‌وری منابع داشته باشیم.
غفوری افزود: تداوم روند بهبود عملکرد شرکت در حوزه استفاده از انرژی در کنار اهمیت به افزایش تولید نشان از توانمندی، بلوغ سازمانی و تعهد اجتماعی بزرگ‌ترین قطب صنعتی شرق کشور است
بنا به این گزارش، همایش "هفتمین دوره جایزه ملی مدیریت انرژی"  با حضور مسئولین، مدیران ارشد و متخصصان حوزه انرژی در مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی تهران در یکم تیر ماه 1401برگزار و از برگزیدگان با اهدای تندیس‌ تجلیل شد.
گفتنی است جایزه ملی مدیریت انرژی در راستای سیاست‏ های کلی اصلاح الگوی مصرف ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری به انضمام قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی و قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر، با هدف اشاعه فرهنگ صرفه ‏جویی و ایجاد زمينه‌هايی براي ارتقاء سطح توانمندي و توسعه مديريت و كمك به هم‌افزايي دانش و تجربه سازمان‏ ها در زمينه مديريت انرژي و کمک به شرکت ‏هایی که قصد دارند مسیر خود را با رویکردی داوطلبانه و التزام عملی به مسئولیت‏ های اجتماعی خود، در سطحی بالاتر از حداقل‏ های استاندارد ادامه دهند، شکل گرفت.
جایزه ملی مدیریت انرژی در 4 بخش اصلی شامل صنایع و فرایندهای انرژی بر، محصولات و تجهیزات انرژی بر، ساختمان های غیر مسکونی اداری، و پروژه های صرفه جویی انرژی به شرکت‏های متقاضی اعطا می‏ گردد.