News & events

حضور پرنشاط خانواده فولاد خراسان در اردوی فرهنگی، تفریحی پس از دو سال کرونایی

فصل بهار و طبیعت دلنواز نیشابور، فرصتی را فراهم کرده تا برنامه ریزی برگزاری اردوهای خانوادگی، با تاکید مدیر عامل در دستور کار واحد منابع انسانی و امور اجتماعی قرار گیرد و  نخستین گروه از خانواده کارکنان  پس از دو سال وقفه، به دلیل بیماری کرونا، روز جمعه 20 خردادماه به تعداد 1800 عضو خانواده بزرگ فولاد خراسان، یک روز شاد و مفرح را در فضای سرسبز و خوش آب و هوای مجموعه اردویی تفریحی باغرود سپری کردند.
در این اردوی یک روزه که از 8 صبح اغاز شد، برنامه های متنوعی برای همکاران و خانواده های آنان تا ساعت 16 در نظر گرفته شه بود.
فرصت گل گشت صبحگاهی، پذیرایی ناهار و بعد از آن اجرای برنامه های شاد و نشاط آفرین برای فرزندان همکاران  از جمله مسابقه نقاشی برای دو گروه سنی فرزندان زیر 6 سال و 6 سال به بالا، مسابقه پرتاپ موشک های آبی، مسابقه پنالتی هدفمند برای همکاران و فرزندان آنان، وهمچنین اجرای برنامه های جنگ شادی در محل سالن تابستانی اردوگاه از برنامه های این اردو بود.
برنامه هایی همچون  جنُگ شادی که با اجرای موسیقی، داب اسمش، و نمایش همراه بود با استقبال چشم گیر خانواده ها مواجه بود.
گفتنی است این برنامه تفریحی در 5 نوبت از 20 خرداد ماه آغاز و تا 17 تیر ماه روزهای جمعه برای 9 هزار نفر از کارکنان، پیمانکاران و بازنشستگان و خانواده ایشان برگزار می شود.