News & events


    

        

            

                

                    

                        

                

            

            

                

                    


                      بازدید مشاور رهبر انقلاب از غرفه فولاد خراسان در سومین نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد ایران


                    


                  در جریان بازدید از سومین نمایشگاه و جشنواره ملی فولاد ایران، دکتر آقامحمدی، مشاور اقتصادی رهبر معظم انقلاب اسلامی،  با حضور در غرفه مجتمع فولاد خراسان از فعالیت های مجتمع فولاد خراسان در زمینه توانمندسازی و تقویت ساخت داخل بازدید کرد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دقایقی پس از آیین افتتاحیه این رویداد، به همراه دکتر سبحانی، رییس هیات مدیره انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران، در غرفه مجتمع فولاد خراسان در نمایشگاه ملی فولاد حضور یافت.
در این بازدید، مهندس شفیعیان، معاون برنامه ریزی و فناوری شرکت، ایشان را در جریان چگونگی تامین نیازهای فولاد خراسان از طریق تامین کنندگان داخلی، اقدامات صورت گرفته در زمینه تقویت بومی سازی، چالش ها و فرصت ها موجود در مسیر تولید فولاد کشور و نیز موقعیت فولاد خراسان به عنوان بزرگترین فولادساز شرق کشور قرار داد و ضمن توضیح در خصوص مشکلات شرکت های بزرگ فولاد ساز، از جمله چالش تامین انرژی و قطعی برق و گاز شرکت های تولیدی، خواستار مساعدت مدیران ارشد اقتصادی کشور در رفع معضل تامین انرژی شرکت های فولادی، از جمله مجتمع فولاد خراسان شد.
گفتنی است مجتمع فولاد خراسان، به عنوان بزرگ ترین قطب صنعت فولاد شرق کشور، به همت واحد روابط عمومی با برپایی غرفه ای در سومین نمایشگاه ملی فولاد ایران، میزبان علاقه مندان و فعالان این صنعت از سراسر کشور است.
جشنواره ملی فولاد ایران، با رویکرد تقویت بومی سازی و توانمندسازی سازندگان و تامین کنندگان داخلی و با هدف هم افزایی فعالان صنعت فولاد با محوریت انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران از 19 تا 21 بهمن ماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.