News & events

گشایش نمایشگاه بین‌المللی «صنعت، معدن و فلزات» خراسان رضوی با حضور مجتمع فولاد خراسان

بیست و دومین نمایشگاه صنعت، معدن و فلزات خراسان رضوی با حضور بیش از ۱۵۰ شرکت داخلی و خارجی بعد از ظهر امروز توسط رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مقامات بلندپایه خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مشهد گشایش یافت.
مهندس رجبی (رییس سازمان صمت خراسان رضوی)، فخر موحد (مدیرکل دفتر هماهنگی امور  اقتصادی استانداری)، داوری (معاون استاندار و فرماندار مشهد)و سیفی (مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد) بلافاصله پس از آیین گشایش این‌نمایشگاه در غرفه فولاد خراسان حضور یافتند و ضمن آشنایی با روند تولید، چالش‌ها و دستاوردهای فولاد خراسان با ارائه توضیحات توسط مهندس بختیاری، معاون بازاریابی و فروش مجتمع فولاد خراسان، با توانمندی‌ها و محصولات شرکت آشنا شدند.
بیست و دومین نمایشگاه صنعت، معدن، فلزات و‌صنایع وابسته خراسان رضوی با هدف معرفی آخرین دستاوردها و توان‌مندی های شرکت های داخلی و نمایندگان شرکت های خارجی در زمینه های ماشین و ابزارآلات صنعتی،فولاد و صنایع در فضای۱۵۰۰۰متر مربع با مشارکت ۱۵۰شرکت کننده داخلی و خارجی در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد در حال برگزاري است.
شایان ذکراست روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان  از امروز ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ به مدت چهارروز در غرفه شماره  ۲ سالن فردوسی نمايشگاه بين المللي مشهد میزبان بازدیدکنندگان وعلاقه مندان نیز خواهد بود .