News & events

با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی
آغاز به کار هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران‌متافو» با حضور و پشتیبانی «مجتمع فولاد خراسان»

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی و ریخته‌گری (ایران‌ متافو) با موضوعات فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی(مس، آلومینیوم، روی و...) پیش از ظهر امروز 14 آذرماه با حضور مقامات ارشد وزارت «صنعت، معدن و تجارت» در تهران آغاز به کار کرد.
فولاد خراسان یکی از حامیان رویداد بین‌المللی «ایران‌متافو» است که با حضور شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی صنعت و معدن  در ۷ بخش مختلف در ۴ روز محصولات خود را برای بازدیدکنندگان در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.
معرفی توانمندی‌ها و محصولات، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان، شناخت رقبا و محصولات آنان، ارتباط با تأمین‌کنندگان مواد خام، به‌روزرسانی دانش تخصصی، فرصت جذب سرمایه‌گذار و انعقاد قراردادهای متعدد ازجمله فرصت‌هایی است که این نمایشگاه برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد.
نمایشگاه ایران‌متافو شامل ۷ بخش آهن و فولاد، ریخته‌گری، قالب‌سازی، آهنگری و ماشین‌کاری، فلزات غیر آهنی (مانند آلومینیوم، مس و سرب، فلزات با ارزش چون طلا و نقره، استخراج، اکتشاف و فراوری فلزات غیرآهنی)، معدن و صنایع معدنی، نسوزها و سرامیک‌های صنعتی، کوره‌های صنعتی و عملیات حرارتی و پروژه‌های صنعت و معدن است.
هجدمین نمایشگاه متالورژی و ریخته‌گری «ایران‌متافو» در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، بستری را برای برقراری ارتباط میان سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و خریداران فراهم می‌کند.
شرکت مجتمع فولاد خراسان با برپایی غرفه، حضور در بخش های جانبی و اسپانسری این رویداد، از ۱۴ تا ۱۷ آذرماه و از ساعت ۹ تا ۱۷ با ارائه آخرین و جدیدترین دستاوردهای خود در حوزه صنعت فولاد کشور، پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان داخلی و خارجی است.