News & events

پیام دکتر غفوری مدیر عامل فولاد خراسان، به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط عمومی

امروزه در عصر حاضر اگرچه نگوییم ارتباطات اولین عنصر و اساسی ترین اصل مورد نیاز بشر است، اما به جرأت می توان گفت یکی از بنیادی ترین دانش ها و مهمترین عوامل پیشرفت انسان امروزی و شالوده و زیربنای سایر علوم قرن حاضر است.
روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد و حسگر توانمند سازمان از یک سو و پیام رسانی امین و حافظ تعاملات اجتماعی سازمان از سوی دیگر است.
اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع رسانی در همه عرصه ها پیشتاز است، دو چندان شده است
به گونه ای که تصویر بیرونی مخاطبان از کوشش ها و تلاش های هر مجموعه در آئینه فعالیت روابط عمومی تبلور می یابد.

بدون شک روابط عمومی به عنوان هنرهشتم و یک «فن» و «هنر» نقش بسزایی در برقراری و تسهیل ارتباط دوسویه بین مدیران سازمان و کارکنان دارد، به طوری که امروزه کمتر سازمانی را می توان یافت که خود را بی نیاز از روابط عمومی بداند و در عین حال موفقیت های چشمگیری را در زمینه های مورد نظر و تحقق اهداف از پیش تعیین شده به دست آورده باشد.

شایان ذکر است  مجموعه فعاليت هاي روابط عمومي به عنوان پل ارتباطي درون و بيرون سازمان از اهميت ويژه اي در تحقق اهداف استراتژيك سازمان بر خوردار است و مهمترین نقش روابط عمومی حفظ حیثیت و اعتبار سازمان و همچنین اعتبارسازی جدید متناسب با شرایط و ویژگی های هر مجموعه است.
لذا به مناسبت فرار رسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی، فرصت را مغتنم شمرده، این روز را گرامی داشته و به تمامی فعالان پر تلاش این عرصه بویژه همکاران واحد روابط عمومی مجتمع فولاد خراسان تبریک عرض می نمایم.