News & events

با حضور مجتمع فولاد خراسان در نمایشگاه پژوهش و فناوری مشهد صورت گرفت: حمایت قطب صنعت شرق کشور از توسعه پژوهش و فناوری در استان

مجتمع فولاد خراسان، در نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی ضمن برپایی غرفه ای، به تشریح برنامه های پژوهشی شرکت و زمینه های تحقیق و توسعه در بزرگ ترین قطب صنعتی شرق کشور پرداخت.

در این نمایشگاه با شعار «پژوهش و فناوری بستری برای تجاری سازی و فرصتی برای سرمایه گذاری» دانشگاه های برتر استان، واحدهای فناور، واحد های صنعتی و شرکت های دانش بنیان حضور دارند.

نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری خراسان رضوی از 12 تا 15 آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شده و از 17 دانشگاه و موسسه آموزش عالی، شش سازمان اجرایی، پنج مرکز تحقیقاتی، دو مرکز از پارک علم و فناوری و چهار کارگزار و حوزه علمیه با 450 غرفه  در آن مشارکت دارند.

رونمایی هشت محصول فناورانه استان، راه اندازی یک ‌کمیته برای سرمایه گذاران علم و فناوری، برگزاری 18 کارگاه، پنج نشست علمی، سه مسابقه و یک سمینار از دیگر برنامه های حاشیه نمایشگاه پژوهش امسال بوده است.

همکاران واحدهای «برنامه ریزی و فناوری»، «بهره برداری» و «روابط عمومی» فولاد خراسان در نوزدهمین نمایشگاه پژوهش و فناوری استان از 12 تا 15 آذرماه و هر روز از ساعت 10 تا 18 در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد به معرفی دستاوردها و نیز زمینه های پژوهش به بازدیدکنندگان پرداختند.

این نمایشگاه که با همکاری استانداری خراسان رضوی، دانشگاه های «فردوسی»، «علوم پزشکی» و «آزاد» و نیز شهرداری مشهد برپا شده است، روز دوشنبه 12آذرماه  با حضور سرپرست استانداری و ‌مسوولان استانی افتتاح شد و اختتامیه آن نیز  روز پنجشنبه در سالن همایش های نمایشگاه مشهد برگزار می گردد.