News & events

پیام تسلیت مدیرعامل شرکت فولاد خراسان
 

و لا تحسَبَّن الذین قُتلوا فی سبیل‌الله امواتاً بل احیاءٌ عند ربّهِم یُرزقون

خون پاک و شریف فرزند سرافراز ملت ایران ‌و سرباز جان بر سر پیمان‌نهاده‌ی اسلام، سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی توسط دشمنان زبون و برهم زنندگان آرامش و امنیت منطقه بر زمین ریخته شد و روح بلند آن مرد آسمانی و یگانه دوران نزد معبود خویش شتافت.
قرن ‌هاست که پرچم ثارالله (ع) و اتباع سالار شهیدان، آبرو از خون شهیدان‌ش گرفته و ملت شهید پرور ایران و جریان مقاومت در جهان پویایی و تحرک خود را مرهون این خون‌های گرامی است.
عروج بر پله‌های شهادت، آرزوی شیرین و رویای روز و شب همه مجاهدان راه حق است. ارواح شریف این دردانه‌های خلقت تا آن درجه متعالی است که جسم خاکی تاب و ظرفیت برای با ایشان بودن را ندارد.
روش و منش و سلوک آن سردار بی بدیل به سطحی فراتر از زمان و مکان رسیده بود و صعود به سپهر رفیع شهادت و غایت اعلای «عند ربهم یُرزقون» فرجام طبیعی و ضرورت اجتناب ناپذیر حیات طیبه او و شهدای همراهش بود و روضه رضوان  تنها جایگاه شایسته این شهید مجاهد و خستگی ناپذیر سبیل  حق است که در آن مستقر می گردد و آرامش می یابد.
از روح بلند و وارسته از زخارف دنیوی حاج قاسم مسالت دعای رستگاری برای ما اسیران خاک داریم و آرام گرفتن او را در کنار همرزمان‌ش چون شهید همت، شهید بروجردی، شهید خرازی، شهید کاظمی، شهید شوشتری و شهدای مدافع حرم، هم قافلگلان سردار شهید قاجاریان و دیگر شهیدان گرانقدر راه آرامش و امنیت ایران و جهان اسلام تهنیت و خالی شدن عرصه سیمرغ را از وجود نازنین‌ش به همه مردم ایران و به ویژه محضر رهبر انقلاب مدظله تسلیت عرض می‌کنیم و رجا واثق داریم که از خزائن رحمت پروردگار ثلمه ناشی از فقدان آن شیر بیشه حق‌طلبی با تداوم راه‌ش و جریان فناناپذیر شهادت طلبی در کالبد جبهه حق علیه طواغیت باطل جبران گردد. ان شاء الله
                                                                               کسری غفوری
                                                                  مدیر عامل مجتمع فولاد خراسان