News & events

حضور فعال فولاد خراسان در بیست و‌پنجمین همایش بین‌المللی سالانه فولادسازان

 

رویداد بین‌المللی سمپوزیوم فولاد ایران با حضور شرکت «مجتمع فولاد خراسان» در نگین خلیج همیشه فارس، جزیره کیش، آغاز به کار کرد.

در این همایش تخصصی سه‌ روزه که با حضور متخصصان داخلی و خارجی صنعت فولاد، استادان دانشگاه و‌ پژوهشگران متخصص و نیز مدیران و کارشناسان صنایع فولادی در حال برگزاری است، شرکت «مجتمع فولاد خراسان» با برپایی غرفه‌ای فعال و حضور کارشناسان مجتمع حضور یافته است.

غرفه شرکت «مجتمع فولاد خراسان» در بیست و پنجمین سمپوزیوم بین‌المللی فولاد از دوم تا ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ با حضور کارشناسان شرکت، در بخش جانبی سالن همایش‌های بین‌المللی «خلیج فارس» پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲، با حمایت شرکت‌های بزرگ فولادی، توسط انجمن آهن و فولاد ایران با هدف «بررسی مراحل عبور از تکنولوژی‌های موجود به فناوری‌های فولاد سبز در ایران» برگزار می‌شود و در پنل‌های علمی آن، کارشناسان صنعت فولاد به ارایه مقالات و‌ حاصل تاملات و پژوهش های علمی خود خواهند پرداخت.

هدف از برگزاری این‌ همایش ارایه تصویری روشن از چشم‌اندازهای فناورانه، چالش ها و‌بایسته‌های آن در مسیر تولید فولاد سبز و هم‌اندیشی خبرگان این حوزه درباره موضوعات تخصصی مرتبط عنوان شده است.