News & events

 پیام مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان به مناسبت زادروز فرخنده‌ی پیامبر گرامی اسلام (ص)

زادروز نبی گرامی اسلام(ص) ربیع دل‌های مومن و مجذوب کلام وحی است. میلاد آخرین برگزیده‌ی خداوند، که خود او را «رحمة للعالمین» توصیف فرموده است، بزرگ‌ترین تولدها و سرآغازی بر مهم‌ترین تحول در سرنوشت بشریت و تاریخ انسانیت است.

گرامی‌داشت این عید فرخنده، برای بیش از یک و‌نیم میلیارد مسلمان و باورمندان به رسالت توحیدی آن فخر جهان، حضرت مصطفی(ص) سعادتی است که شایسته‌ی تهنیت وافر است. روزی که می‌تواند محور یگانگی و همدلی امت بزرگ اسلام برای تحقق مدینه‌ی فاضله‌ ی نبوی، به بار نشاندن شجره طیبه وحدت و الهام‌بخش بشریت در مسیر عدالت، توحید و رستگاری باشد.

با این امید که مکارم اخلاق، به عنوان غایت رسالت حضرت محمد (صلوت ا… و سلامه علیه) در میان پیروان ایشان، روز به روز درخشان‌تر تلالو یابد و جهان اسلام، کانون الفت و مهربانی و‌نوع‌دوستی به عنوان پیام حقیقی آخرین برگزیده خدا قرار گیرد، صمیمانه‌ترین تبریک و‌ تهنیت‌های خود را به مناسبت این عید فرخنده تقدیم حضور همه مردم سرزمین اسلامی‌مان، همچنین خانواده بزرگ صنایع و‌معادن ایران اسلامی به ویژه همکاران مومن خانواده بزرگ فولاد خراسان و نیز مردم شهرستان‌های نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه می‌نمایم.

طهمورث جوان‌بخت

 مدیرعامل شرکت مجتمع فولاد خراسان